Kloster Pladsen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Kloster Pladsen


 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Velkommen

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Prins Argillez

Prins Argillez


Antal indlæg : 385
Location : Aernsborg,Østerbro
Registration date : 31/10/07

Velkommen Empty
IndlægEmne: Velkommen   Velkommen Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 7:47 pm

Heh, så har jeg lige spamet ud til alle gamle Mongers. Det var næsten som at tage en gammel sutsko på tongue

Udover Prins Argillez, spiller Disco1, JOHN og gorden mcfellow ( nu granmoff ) også Pelantas hvis i har nogle spørgsmål.

Vi sludres.
Prins Argillez

Ps. skal lige siges at jeg maks bruger 2 timers online tid om ugen på Pelantas.
Tilbage til toppen Go down
Halgrim

Halgrim


Antal indlæg : 713
Age : 63
Location : Narum Fedtpunkt
Registration date : 13/01/08

Velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen   Velkommen Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 11:00 pm

Højt ærede Prins

Det tykkes mig at lang tid er henrunden. Min tveøkse har ej sin hvæsse ægg og anløben er den også. Ditto er mit sind tungt og min tid er knap til sydsler der ej er glorværdige. Min tid i klostret er forpasset. Dog glædes mit sind ved at hører tidene om at du er i live og ikke er bukket under for livets mangelunde fare og grumme anslag. Jeg takker for dette tilbud om tant og fjas i frenders lune lag. Men må afslå, da jeg er IRL blevet souchef for nye kommende krigere i Gerners børnehus.

Blod Ære og Sejr

Hilsen
Halgrimhelgrim
Tilbage til toppen Go down
http://www.midgaard.dk
DeeJay




Antal indlæg : 576
Age : 45
Location : Sønderbronx
Registration date : 29/01/08

Velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen   Velkommen Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 10:04 am

rart at høre at der er liv i den lille prinsemand stadigt

efter nederlaget mod VSB var jeg jo færdig med at spille travian indtil vi havde været til vores lille fest hvormed jeg startede op igen og endte som ventet også langt oppe af rangstigen og havde spredt frýgt og terror all over og alligevel ender man med at tabe til en modstander man selv har lavet da man ikke ville tage alle de stærke spillere i hus da de søgte om det.
pt. er jeg færdig med travian og påbegynder heller ikke lige et nyt spil af anden etnisk herkomst lige pt. jeg er godt i gang med familieliv og husombygninger
Tilbage til toppen Go down
xxyzq

xxyzq


Antal indlæg : 55
Age : 46
Location : Ude i ødemarken
Registration date : 23/02/08

Velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen   Velkommen Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 11:13 am

Hej alle!
Jeg har gemt mig i grotterne siden nederlaget. Det tog hårdt på den gamle krop og at gemme sig virkede som den eneste løsning.
Men, for blot en måned siden bevægede jeg mig ud af grotten, opdagede sollyset og valgte, at krigsmarken ikke var så hård ved øjnene, som det frie liv. Så jeg satte mit lederskab på spil, oprettede en lille alliance på s2 og gik i gang med en ny krig. ALliancen er ændret, jeg gemmer mig lidt i kampen, men denne gang vinder jeg!
Så kommer I forbi s2, så skriv endelig, jeg vil med glæde se nogle gamle slagsbrødre i kampen.
Tilbage til toppen Go down
disco1

disco1


Antal indlæg : 848
Location : Hvor der kan farmes
Registration date : 13/01/08

Velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen   Velkommen Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 1:04 am

For ti dage siden samlede Prinsen mig op af rendestenen uden for den mest usle kro i Aernsborg. Her havde jeg ligget og druknet mine sorger i mjød siden Mongers 3. plads på Travians S3. Mongers havde fortjent bedre!

Den gode Prins var så nådig at tilbyde mig en gratis omgang med kroens eneste skøge. Et tilbud jeg ikke kunne takke nej til. To minutter varede den kummerlige akt! Ak jeg var blevet en sørgelig eksistens.

Den resterende del af aftenen og natten fortalte Prinsen om en ny og mindre krævende verden, hvori det var muligt med krigssans at opnår respekt og hæder. Da solens første stråler trængte gennem kroens eneste vindue den efterfølgende morgen var jeg overbevidst om, at jeg skulle søge efter stien til Pelantas.

Således gik det til, at jeg er blevet Lord Disco1 af Varnhem. En titel der ikke kræver meget tid. En titel der tillader mig at have travlt på arbejdet og bruge tid sammen med familien.

Vi ses i Pelantas!

Disco1
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Velkommen Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen   Velkommen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Velkommen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Kloster Pladsen :: Mestron Klostret :: Pelantas-
Gå til: